reklama

Pokrok nezastavíš.

Pred dávnymi rokmi pribudol do našej domácnosti ,,počítač. Všetci doma sa z neho tešili iba ja nie, lebo som pokrokový antitalent.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Neviem si predstaviť na akom princípe je zhotovený mobil a prečo je tak maličký a ako je to možné ,že sa dá telefonovať . Počítač bol pre mňa už španielskou dedinou, na ktorej som dokázala tak akurát utrieť prach. Zbytočné boli pokusy rodinných príslušníkov presvedčiť ma, že to zvládnem.Statočne som odolávala márnym pokusom presvedčiť ma, že to nič nieje. Nedalo sa nič robiť mala som strach, že to nezvládnem. Musím však skonštatovať, že naši v kútiku duše boli radi aspoň sa nemuseli so mnou deliť o tento ,,zázrak".Medzitým som so zbožnou úctou obdivovala všetkých, ktorí ho vedeli využívať, ale hlavne si vedeli vyhľadať všetko zaujímavé na internete. Čas bežal moje deti sa zdokonaľovali vo vymoženostiach techniky a ja som zmenila zamestnanie. Nova práca s deťmi ma veľmi bavila aj keď bola a je náročná. V školách sa využívajú všetky techniky pre prácu s deťmi. Nemusím hovoriť, že aj počítač. Využívala som všetky okrem toho ... veď viete. Deti veľmi radi hrajú počítačové hry. Sú dobre na rozvoj pamaťových schopnosti, pravdaže primerané. Vtedy som sa dostala do pasce svojej neschopnosti. Veľakrát ma prosili o pomoc pri hre ,ale čo som mohla keď som ten zázrak neovládala. Priznám sa veľmi ma to trápilo a aj som sa hanbila, veď nie som až taká hlúpa aby som sa to nenaučila. Doma som si ,,ho"tajne zapínala, ale to bolo tak asi všetko. Ďalej som sa nedostala. Kolegyne si robili prípravy , surfovali po internete , len ja nič. Nebudem hovoriť, že pri debatách som bola ako partizán. Ticho. Jedného dňa prišla šéfka so správou ,že nás prihlásila na počítačový kurz .Veľmi som sa zľakla to bude hanba! Vyhovárala som sa na moj antitalent k týmto veciam. Nedala sa presvedčiť. Čo mi už iné ostávalo iba dať sa na ,,boj a bojovať".Podarilo sa vďaka našej trpezlivej školiteľke. Nechválim sa,že som jednička, ale už nezávidím ostatným . Preto píšem tento blog aby ste mi uverili , že neklamem.

Viera Kačmáryová

Viera Kačmáryová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veľký optimista a zanietení humanista.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu